Lionsclub Zeewolde

Wasmachine zitten

Wasmachine zitten; kotsgek evenement tijdens nacht van Zeewolde

De leden van Lionsclub Zeewolde zitten niet verlegen om originele ideeën uit te werken tot evenementen die goede doelen steunen. Alweer wat jaren geleden hebben de Lions met groot publiek succes het Paalzit evenement georganiseerd, een hoogtepunt tijdens de Nacht van Zeewolde van toen.

Tijdens de Nacht van Zeewolde, staat een rij wasmachines opgesteld – spontaan ter beschikking gesteld door Expert Zeewolde – op de Open Hof (achter het kerkcentrum de Open Haven).

Iedereen, vanaf 15 jaar of ouder, kan zich gratis inschrijven om gedurende 24 uur op zo’n wasmachine plaats te nemen. Iedereen die het 24 uur volhoudt mag een geheel nieuwe wasmachine mee naar huis nemen! Er worden dus 10 gratis wasmachines weggegeven, mits je het geduld hebt om er 24 uur op te blijven zitten.

De opbrengst van het Wasmachine-zitten komt mede ten goede aan een goed doel. Iedereen is welkom om deze knotsgekke wasbeurt te ondergaan!

Het laatste nieuws: