Lionsclub Zeewolde

Wasmachine zitten

Wasmachine zitten; kotsgek evenement tijdens nacht van Zeewolde

De leden van Lionsclub Zeewolde zitten niet verlegen om originele ideeën uit te werken tot evenementen die goede doelen steunen. Alweer wat jaren geleden hebben de Lions met groot publiek succes het Paalzit evenement georganiseerd, een hoogtepunt tijdens de Nacht van Zeewolde van toen.

Tijdens de Nacht van Zeewolde, staat een rij wasmachines opgesteld – spontaan ter beschikking gesteld door Expert Zeewolde – op de Open Hof (achter het kerkcentrum de Open Haven).

Iedereen, vanaf 15 jaar of ouder, kan zich gratis inschrijven om gedurende 24 uur op zo’n wasmachine plaats te nemen. Iedereen die het 24 uur volhoudt mag een geheel nieuwe wasmachine mee naar huis nemen! Er worden dus 10 gratis wasmachines weggegeven, mits je het geduld hebt om er 24 uur op te blijven zitten.

De opbrengst van het Wasmachine-zitten komt mede ten goede aan een goed doel. Iedereen is welkom om deze knotsgekke wasbeurt te ondergaan!

Wasmachine zitten 2.0

Tijdens de Nacht van Zeewolde op 23/24 augustus organiseert de Lionsclub Zeewolde weer het wasmachine zitten, maar dit keer een beetje anders!

Er kan dit jaar niet alleen gekozen worden om op een wasmachine te gaan zitten, maar ook op een wasdroger, een vaatwasser of een koelkast. Dus als je al een wasmachine hebt, maar je vaatwasser gaat bijna kapot, dit is de oplossing.

Ook clubs of verenigingen kunnen mee doen. Een nieuwe wasdroger voor de shirts of een koelkast voor in de keuken kun je zo verdienen voor je club!

Wil je meedoen? Vul dan het inschrijfformulier in! Er is plek voor 10 zitters, dus wacht niet te lang!

Het laatste nieuws: