Lionsclub Zeewolde

Lions Polderrally 2024: Een Dag vol Prachtige Auto’s en Goede Doelen

Op 8 juni om 10.00 uur start de 7e editie van de Lions Polderrally 2024 op het Raadhuisplein. Dit evenement, waar liefhebbers van bijzondere voertuigen samenkomen voor een dag vol avontuur en liefdadigheid, is een niet te missen hoogtepunt op de evenementenagenda van Zeewolde

De rally begint met een spectaculaire start op het Raadhuisplein, waar het publiek kan genieten van de
prachtige auto’s die deelnemen aan het evenement. De ‘bijrijders’ zijn traditiegetrouw bewoners van diverse zorginstellingen in Zeewolde, die een unieke dag uit krijgen aangeboden door de auto-eigenaren, mogelijk gemaakt door de Lions organisatie.

Pieter Wiedijk, Lion en medeorganisator, zegt: “Met het succes van vorig jaar in gedachten, streven we naar een even indrukwekkende opkomst van eigenaren en bijrijders. We nodigen eigenaren van bijzondere auto’s, bijrijders en iedereen die wil genieten van dit spektakel van harte uit om met ons deel te nemen aan deze in alle opzichten bijzondere dag”

Een ander hoogtepunt van de dag wordt de lunch bij Stoomgemaal Arkemheen, een historische plek vlakbij
Zeewolde.
De rally komt tot stilstand bij Classic Mike op Tweespan 21 te Zeewolde, het kloppend hart voor een nieuw leven bij oldtimers. Classic Mike is niet alleen een gewaardeerde sponsor, maar ook de gastheer voor de afsluiting van de Lions Polderrally 2024.

Door deel te nemen aan de Polderrally of door deze te sponsoren, wordt niet alleen een geweldige dag in
het mooie Zeewolde en haar omgeving mogelijk gemaakt, maar worden ook goede doelen zoals Stichting Hospice Zeewolde in oprichting en het Jeugdfonds Sport & Cultuur, dat zich inzet voor kwetsbare groepen in onze gemeenschap, gesteund.

Voor meer informatie en aanmeldingen kunt u contact opnemen via:

pieterenyvette@live.nl,

ja.groenendijk53@gmail.com,