Lionsclub Zeewolde

Jong ontmoet oud 2024

Op vrijdag 15 maart om 18:00 uur, met de deuren open vanaf 17:30 uur, nodigt Lionsclub Zeewolde alle 65-plussers uit voor een onvergetelijke avond vol culinaire verrassingen en gezelligheid in de aula van RSG De Levant.

Het ‘Jong ontmoet Oud’ festijn is inmiddels een prachtige traditie in Zeewolde en dit jaar belooft het opnieuw een grandioos succes te worden. De Lions hebben alles uit de kast getrokken om de avond onvergetelijk te maken. Wat in dit jaar centraal staat? Het overheerlijke stamppottenbuffet dat de smaakpapillen zal betoveren.

Jan Dommerholt, de enthousiaste organisator en Lion, blikt terug op de positieve reacties van voorgaande jaren, waarvan de laatste van vorig jaar: “Deze laatste editie heeft wederom zoveel fijne reacties opgeleverd dat we geen moment hebben getwijfeld. De ervaringen van onze gasten hebben ons overtuigd om hen opnieuw te laten genieten van deze smakelijke Hollandse gerechten”, aldus Jan.

Tijdens deze bijzondere avond kunnen 65-plussers uit Zeewolde samen de winterperiode afsluiten met hapjes, drankjes, dans en muziek. Het is tevens een uitgelezen kans om medebewoners te ontmoeten en nieuwe vriendschappen te sluiten. Een team enthousiaste jongeren staat klaar om de gasten hartelijk te ontvangen en het hen aan niets te laten ontbreken. Zang en dans, met onder andere optredens van Balletschool Zeewolde, voegen een extra dosis vreugde en entertainment toe aan deze avond.

Toegangskaarten voor deze ‘Jong ontmoet Oud’ avond zijn gratis, maar reserveren is een must vanwege de grote belangstelling. Bel op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur naar 036-5307150 (Maxsol) om uw plek te bemachtigen. Voor degenen die niet zelf kunnen komen, bieden we haal- en brengservice aan.

De avond wordt afgesloten rond 21:00 uur, maar niet voordat er genoten is van een kopje koffie of ‘een laatste glaasje’. De leden van Lionsclub Zeewolde en de junioren wensen u alvast smakelijk eten en een gezellige ‘Jong ontmoet Oud’ avond!